Thursday, February 10, 2005

050210

Bismark'ın kanunlar üzerine söylediği bir söz var: "Kanunlar sosis gibidirler. Onları yapılırken görmek iyi değildir."

Hayatım boyu tanıştığım birlikte olduğum insanlar bana birşeyler öğrettiler.. Ben de onlara tabi ki.. Hangi taraf ne kadar fazla öğrendi, hangi taraf daha az öğretti tartışılır fakat bunca deneyimin sonucu olarak bir harita çiziliyor kalbinize.. Her haritadaki gibi bunda da sınırlar var... Kimi bölgeler daralıyor, kimileri genişliyor.. Bu haritayı çizmeye başlarken hiç sınır yoktu.. Fakat uçlarında gezindiğimiz topraklarda kendimizi ne kadar mutlu hissediyorsak o kadar genişliyor bu sınırlar.. Aksi halde daralıyor.. Tıpkı şu Fantastic Role Play oyunlarındaki gibi bütün haritayı göremiyorsunuz.. İlerlediğiniz vakit etraf belirginleşiyor.. Gerilediğinizde ise karanlıklar hakim oluyor hayatınıza..

Gözde'yi gün geçtikçe unutuyorum.. Bu gece mesaj yollamak istedim.. Fakat numara aklıma gelmedi.. Aklımdan çıkarmak istemiyorum fakat istemeden oluyor.. Ona dair herşeyi evin biryerlerine gizledim.. Numaralarını sildim.. Kötü şeyler olduğu gibi güzel şeyler de yaşadım.. Onunla iken beni karamsar olarak nitelemesini şuna bağlıyorum; Onu kaybetmemek için devamlı düşünüyordum.. Ne yapmam gerektiğini.. Düşünmek yoruyor insanı ve uyutmuyor.. 4 ay boyunca çok az rahat uyuyabildim.. Herşey bitti..

Tufan'ın ağzından ilginç bir söz duymuştum bir zamanlar.. "Arkadaşlar hep senin iyiliğini isterler.. Peki ya sen kendi kötülüğünü istersen? İnsan kendi kötülüğünü de isteyebilir pekala.." Tabi bu kadar edebi çıkmamıştı bu sözler onun ağzından.. Ben bu hale getirdim:)

Neyse diyorum ki ya ben o zamanlar kendi kötülüğümü isteyip bırakmasaydım sevmeyi? Şuan halim niceydi kimbilir? Kanun koymayı pek sevmiyorum... Fakat o kadar kötü şeyler yaşadım ki kanunlar olmadan olmuyor.. Yoksa çok acıtıyor hayat..

Neyse yeni bir hayata başlayacağım çok kısa bir süre sonra.. Neler olacak çok merak ediyorum.. Bakalım daha hangi kanunları koyup hangilerini kaldıracağım?


1 comment:

Metallyptica said...

It would be easier if you write your blog in english....